Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

29 December, 2011

terima kasih :)

hmm harini tak dapat tidur :)
so bila dh bosan dgn fb blog walking lah hmm
blog yg pertama aku akan baca , macam biasa lah... jumpa pulak post :')

wanita dua bulan yang lepas
memang benar - benar bangsat . Sudah terang lagi bersuluh ternyata sepanjang perkenalan kami dia
merupakan salah seorang gadis yang pandai berpura - pura. Seorang gadis yang mempunyai pratagonis yang sesuai dibawanya ialah watak perempuan yang pandai berpura - pura. " kawan - kawan aku bilang, kau cantik.
Tapi hakikatnya mereka salah. Yang cantik itu sudah terbukti hanya pada luaran kau sahaja."Ia memanglah macam mana yang namanya musuh itu tidak belegar - legar disekeliling kamu sekiranya sikap dan perbuatanmu menimbulkan kemarahan pelbagai pihak ? aku ternyata salah satu mangsa yang tertipu dengan kepura - puraanmu.
"Bangsat" 
 Aku didendangkan dengan perkataan manis oleh perempuan yang jelek !
Aku ditipu dengan air mata perempuan yang pandai berpura - pura.
Aku telah dipersenda oleh gadis sekolah.
Aku termakan makanan yang dah ternyata tidak ikhlas.
Aku memberi sesuatu pada gadis yang tidak sepatutnya.
Aku hanya mahu melontarkan rasa jijik ini dalam kotak bertitle " perempuan " kerana aku tidak butuhkan
lagi perempuan yang pandai memainkan watak bangsat  . Kau memang benar masih tidak matang . Seawalnya aku dengarkan coretan dan bicara teman - teman yang lainnya. Sudah memang kau itu  aku campakkan jauh dalam dan tertanam kedalam hati yang tidak akan pernah aku ruangkan lagi dengan satu peluang pun buat gadis seperti kamu !
rasanya untuk aku. tp terima kasih lah. aku malas nak cakap panjang. tapi ini yang aku nak pun dulu. supaya dia benci , supaya dia lupa, sebab aku memang tak akan bagi peluang lagi. sebab aku memang betul2 terkilan dengan sikap dia.. cuma tak sangka, rupanya ini tanggapan dia .
maaf lah awak, tak pernah terniat pun saya nak jadi bangsat,, tak terniat langsung nak berpura2... tapi kalau dah itu yang awak anggap, saya tak boleh kata apa2.. awak dengan musuh2 saya yang lain semua sama manusia ada kebebasan untuk anggap dan kata saya macam2 . saya tak mampu buat apa2,cuma mampu dengar dan lihat .
apa yang saya bagi dekat awak termasuk makanan or duit saya halalkan even awak dah kata terasa jijik. saya mintak maaf. . apa yang awak pernah bagi pada saya saya akan bayar balik so awak jangan risau okay bye :')

0 comments:

Post a Comment