Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

29 December, 2011

Celoteh in the morning ...

Morning bloggers ^_^
bangun pagi ni pening semacam je rasa, pegang dahi omg panas....
terus pergi depan cermin tgk keadaan diri,, masyaallah teruk nya muka aku, mata bengkak penat menangis agaknya. 
penatnyaa... terbatal niat aku nak buat kan sarapan untuk mama... hmm kesian mama, kebelakangan ini aku dah jarang meringankan tangan bantu dia, cuma meringankan tangan menghulur mintak duit je tau hahaha, 
aku sandar tepi dinding kejap, kumpul tenaga, bukak lappy , n mula menaip post ni...
ya Allah baru teringatkan buku sekolah tak dikemaskan lagi aduh...
kerja miss aziyah tak disiapkan lagi...
sekolah dah nak mula, malas betul kau ni sara :'( 
apa nak jadi dah besar nanti.. hidup ni tak boleh nak bergantung dengan orang lain sara... 
itu pegangan aku, bila tiba masanya, 
aku akan berdikari, aku tak akan bergantung pada sesiapa lagi. aku taknak menyusahkan mama, 
so bukak sekolah ni, makin jarang lah agaknya aku online. 
bersawang lah blog ni jarang dijenguk, 
tak apalah... satu tahun tak lama,pejam celik pejam celik dah habis tahun...
ya Allah lagi 29 hari je lagi genap 17 tahun umur aku.
kenapa aku cepat sangat besar ni.. ala.. tak best nye T.T
rindu nak tidur dengan mama macam dulu, rindu nak mama suap kan makan hehe,
agaknya aku dah umur 17 nanti mama nak lagi ke suapkan aku makan.
emm
.

0 comments:

Post a Comment