Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

21 December, 2011

Guys :)

peeps ^_^ hello

im listening "wish you were here" by avril lavigne.
wonder kalau lah kan dapat lagi nak feeling2 ni kan best :) 
haih... menyesal yang tak ada kesudahan... kalau lah aku tak jumpa kau, kalau lah dulu kau tak hancurkan hati aku sampai macam ni, mesti aku tengah happy living and loving.. jadi normal :( tak perlu lah aku hancurkan hati ramai orang.
macam mana aku nak express perasaan aku ni pun aku tak tahu.. nak kata aku dah tak ada perasaan tak jugak., tp aku cuma tak mampu nak rasa lagi perasaan sayang tu for real. i'd tried to but i just cant. waktu aku 15 tahun, tahun terakhir aku masih mampu rasa perasaan tu,.
but now, when i thought i'd fall in love, it's actually nothing. it last just for a moment..
im afraid if i cant fall in love anymore.
2 tahun dulu hidup tak tentu arah, macam2 jenis lelaki yang aku jumpa, macam2 perangai yang aku nampak.
but for sure, majoriti kaum lelaki anggap 'kami' kaum hawa macam boneka yang tak ada perasaan. 
macam budak2 bila dapat patung, jaga, sayang sangat nak bagi orang pinjam pun rasa berat hati,
bila dah lama sikit patung tu tersimpan je dlm kotak, bila bosan je budak tu bawak keluar main,
bila tengah bengang campak patung tu sampai rosak,
bila dah rosak buang., 
patung tak ada perasaan, tak apa, diperlakukan macam tu, paling pun rugi duit je...
tapi kami bukan patung... kami manusia, kita sama je ada perasaan... 
bukan susah nak menghargai...
bukan susah nak setia...
bukan susah nak tepati janji...
.
.
.
.
atau mungkinkah setia itu sekadar puisi yang bisa kau padamkan..dan kau coretkan semula jika kau memerlukannya?



3 comments:

Wan Yasaiful said...

so sad... tp perjalanan hidup sara jauh lagi... lebih bnyk lagi manusia yang akan sara jumpe... buat masa ni, sara bahagiakan diri dgn family n kawan2... jodoh tu Tuhan dah tentukan... :-)

misshawl said...

i luv tat song too..
be tough in every single day in ur life.
alwyas remember tat real girl isn't perfect
and perfect girl isn't real girl
coz of tat..thanks to allah in every probs tat u face..
sarah,,aq miss kaw gile2
nty ade mse kite date eak > <!
btw..klu na c'tact btwu kt fb
i'll send my 6be..okeyh
i2 aje...kwn?!!

Sarah Azmi said...

abg wan, thanks for that advice :)
n thanks to you too una... i miss you too :) inbox me your num please :)

Post a Comment