Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

20 December, 2011

Penang Trip

huuuhuuu best best tp tak bnyak pic yg amek :P tp sedih laa sbb pergi tempat romantik mcm tu terasa la sunyi nya tak berteman, -.-" family aku bertolak petang, tak ikut konvoi ngan sedara2 lain pagi2... dh sampai penang tu punya lah jenuh cari appartment sri sayang tu, sampai sesat2 kami... lastly sampai jugak, tingkat 28, tinggi mak aih bilik kami, , tapi aku suka <3 malam tu kami pergi pasar malam dekat bt feringghi yang panjang gila tu... mama belikan aku beg.. danial beli t-shirt, haris beli crocs, then kami pegi makan2 kat kedai tepi pantai.. aku ratah tomyam je sebab tak lalu nak makan, then sementara tgu family2 yg lain hbis makan, aku pun jalan2 ler tepi pantai tu sengsorang... sedih ade, happy ade, tapi yang pasti tenang sangat <3 jalan punya jalan terjumpa sotong, besar <3 hidup lagi tersadai kat tepi pantai, lawa,... suka sangat aku tengok binatang tu hihi, tapi tiba tiba rasa kesian so aku tolak dia dalam laut balik, :') kesian dia... <3 balik tu, lepas siap2 memang dah jd hobi aku lepak dekat balcony dari dulu lg, smpaikan first day aku tido kat balcony dgn kezen2 hahaha, bangun pagi esok nye kami terketaq2 sejuk.. puncanya aktiviti ghost buster malam tu laa hahah, mula2 share2 cerita hantu je, then berani2 pulak nak turun tgk bilik kosong yg kami nampak kena rantai waktu sampai situ. aku ni agak penakut jugak lerr sampai pucat2 muka tgu dalam lift, tak keluar pun takut haha,.
sec day kenduri...
 berkumpul di lobby sebelum bertolak ke masjid
 saat diijabkabulkan <3 waaa takutnyaaa... salute lahh paklang sekali lafaz je!!!
pengantin perempuan tersenyum menunggu hikhik, seronok letewww <3 :)
semoga berkekalan hingga akhir hayat <3





letih gilaaaa,

balik tu bila sampai je appartment aku terus tanggal baju terjun dlm kolam renang, #aku tak reti berenang, haha, bila ameer bergurau2 tarik kaki aku , aku lemas, banyak jugak lah tertelan air kolam tu kome weh, eeee... dah ler ade hindu mandi sekali, hampeh...

mlm tu pulak bbq tepi miami beach, sedap gila;... tp aku tak dpt makan banyak sebab sakit perut haha,... so duduk2 tepi pantai sembang2 dengan faiz n lysaa, <3 lepas habis bbq mandi2 semua siap2 nak tido, janji nak lepak kat balcony lg mlm tu terbatal sebab semua letih sangat, . esok nye kami checkout pukul 12, lepas checkout, pergi makan dekat restoran mamak,, aku tak makan sbb perut masih lagi sakit, isk3... T.T then kami ke prangin mall shopping <3 aku beli heels, belt, hardrock t-shirt n nail polish.,,<3 thanks mama cuz belanja <3 iloveyou muahhh :* hehe., lepas ke prangin mall kami pun balik, singgah R&R sbb perut aku terlalu sakit haha. dlm toilet dengar ade hindu kentut2 kat sebelah, buruk beno perangainyee ish.. tak tau malu, then beli kacang makan dalam kereta then balik :) sampai rumah bawak keluar barang semua , basuh muka terus tido, esoknya bangun nak dekat pukul 1 petang letih punya pasal hehe, bagus punya anak dara.

4 comments:

Wanie said...

haha~ Hindu kentut2 ..
Yucks, aq pon x pndai berenang, lagi teruk *tertelan air masin*

Sarah Azmi said...

hahaha, aku tak suka mandi laut :P wekkk

Wanie said...

hehe~ edisi kali nie ade gmbar

Sarah Azmi said...

hhehehehe baru upload <3

Post a Comment