Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

31 December, 2011

:')

16tahun aku hidup. memang aku ni masih lagi diketegorikan budak mentah... baru nak membesar. tapi apa yang aku dah lalui dah cukup buat aku fikir secara waras. mana yang baik mana yang buruk, mana yang betul mana yang salah. aku tak harapkan  apa2 yang lebih daripada orang lain untuk aku, cukup sekadar menghormati kewujudan dan perasaan aku. kenapa kau perbodohkan aku? susah ke nak jujur? seburuk mana pun orang tu, kalau dia jujur dan tak menipu, itu dah memadai... apa gunanya rupa, apa gunanya nama, kalau hidup dalam kepura2an. kerjanya nak menipu saja. bahagiakah kau?

0 comments:

Post a Comment