Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

21 March, 2012

Nightmare :\


Astaghfirullahalazim…. 
Mimpi ngeri… terlalu ngeri .. aku baru saja terjaga.. 
saat itu entah bagai mana aku nak ungkapkan betapa aku bersyukur ianya hanya sekadar mimpi.. 
mungkin ada hikmahnya. Dan mungkin juga hanya mainan syaitan. 
Aku terkedu. 
Dia mati depan mata aku. Dia mati atas tangan aku sendiri. 
Ya memanglah selama ini aku menyimpan dendam yg terlalu dlm padanya. 
Tp bila melihat aku sendiri yang membunuhnya seolah2 aku hilang separuh daripada hidup aku,. 
Jiwa aku kosong. 
Payah nak diterangkan.  Aku tak sanggup, tak rela…  
atau mungkinkah kerana rasa sayang masih lg berbekas dalam sudut hati ini? 
Hanya Tuhan yg tahu....

0 comments:

Post a Comment