Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

08 December, 2011

it's over

dah seminggu.... fikiran aku rungsing...  demam... semuanya tak terurus... bilik, pakaian, semua bersepah2... diri sendiri pun tak terurus..pagi semalam entah macam mana aku terbelah jari sendiri, pedih nya tuhan saje yang tahu, harini luka tu masih berdarah lagi waktu aku mandi... tapi taktahu kenapa, aku tak mampu nak menangis. mungkin kerana luka dalam hati lebih pedih kalau nak dibandingkan dengan luka dekat tangan aku ni.. hancurnya hati aku sebelum tak ada siapa yang akan faham, tak akan ada yang faham betapa aku terlalu ingin sembuh dari luka2 tu... tp baru aku sedar, aku tak mampu nak harapkan orang lain untuk faham hati dan kehendak aku, aku tak boleh nak mengharapkan orang lain untuk sembuhkan luka kat hati ni,. sebab yang faham cuma aku, yang tahu dan rasa kesakitan cuma aku...tapi aku tak mampu... aku dah tak kuat lagi, aku mungkin akan putus asa.. biarlah waktu yang mengubah segalanya, biarlah waktu yang menyembuhkan luka2 lama... biarlah aku diam seribu bahasa,.. hidup dalam dunia yang aku cipta sendiri....

0 comments:

Post a Comment