Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

14 January, 2012

Hati Menangisi Sesuatu Yang Tak Pasti

aku duduk di bangku meja menghadap skrin komputer riba...
segera log masuk ke account facebook yang semakin hari semakin membosankan -.-. tak ada aktiviti yang boleh dilakukan selain baca dan baca apa2 sahaja yang boleh dibaca di situ. almaklumlah hobi aku sememangnya' membaca jadi kebiasaannya aku akan klik laman2 yang ada artikel2 yang menarik yang dipost di facebook oleh admin2 page tertentu untuk dibaca. dan aku terlihat ada artikel menarik tentang wardina. mungkin ada yang sudah tahu dan mungkin ada yang tidak. di sini aku selitkan link ke artikel tersebut http://www.berita2u.com/wardina-keselamatan-saya-dirompak/
mengapa artikel ini terlalu menarik minat aku? artikel ini tersangat2lah menyentuh naluri seorang wanita, itupun bergantung kepada si pembaca lah.. banyak point yang menyentuh hatinye, ya Allah sampai bergenang air mata aku bila baca artikel ni. timbul rasa cemburu pd wardina. ya... dia wanita, ibu dan isteri yang baik,.. wajarlah dia dianugerahkan suami yang begitu menyayanginya.. dengan cara si suami menjaga maruah isterinya saja kita sudah tahu betapa ikhlas nya cinta dia pada isterinya, untungnya wardina... benarlah kata orang, wanita yang baik itu untuk lelaki yang baik.,...

0 comments:

Post a Comment