Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

07 January, 2012

Maka Nikahilah Aku

Andai kau bersedia untuk susah bersama aku, ketika aku tak punya apa - apa, ketika aku tidak 
punya harta dan hanya berharap kepadamu,maka nikahilah aku.
Andai kau bersedia untuk mengeluh kerana kecantikan yang aku punyai kini, suatu hari nanti 
hilang dan memudar, dan kau masih menganggap aku yang tercantik,maka nikahilah aku.
Andai kau bersedia untuk mendidikku dan bersabar dengan setiap keburukanku dan meyakini 
bahawa kau bisa melihat sesuatu yang indah ada padaku,maka nikahilah aku.
Andai kau bersedia untuk kecewa kerana kelebihan yang aku miliki kini,suatu hari nanti tidak 
dapat membanggakanmu, malah menyusahkanmu,maka nikahilah aku.

2 comments:

Syira Lokman said...

alahaiii...suka ni! :D

Sarah Azmi said...

hohoho kan kan :) i pun suka

Post a Comment