Pages

Subscribe:

Ads 468x60px



"A
ku juga punya hati. Tapi hati itu aku sorokkan di satu sudut jauh dalam jasad ini supaya mereka tidak menyedari akan kewujudannya."-SarahDanielle-

15 December, 2011

Malam yang teramat menyakitkan hati

as i'd said before aku memang pantang org sentuh family aku. sabar ada batas nye jugak.. 

like usual mama akan share everything with me, ada perempuan ni memang suka sangat duk mengata mak aku macam2, mama ni pulak jenis diam je, takde le layan... tapi makin lama makin melampau aku tgk dia, so tadi bila aku dengar lagi cerita perempuan tu kate mak aku sundal lah and so on, mane tak naik darah aku...??? kalau perempuan tu belasan tahun tak heran lah jugak dh name pun budak, ni dah nak dekat 30 lagi perangai macam tu?

this is for you megan aurora angel = kau menunding jari dekat mak aku 4 jari lagi menunjukkan kau, so sedar lah., bila kau cari gaduh je dgn aku, ramai add aku n IM cakap bende buruk pasal kau, ada yang kata perangai kau macam jalang tukar2 jantan bagai.., kau tak malu ke? so please lah jangan nak suka2 salahkan org, kau mengata orang lain macam bercakap depan cermin tahu tak? kau dah ada dato tu pegi kahwin hidup bahagia dengan dia sudah lah, jangan nak kacau hidup orang! buat apa nak meroyan sana sini?

0 comments:

Post a Comment